Oğlumu bir üroloji dr una sünnet ettirdik. Başta hersey normal gibiydi ancak dr dikişleri erken atmış kapanmasını bekleyelim dedi. Neredeyse 1 ay olacak kaç kez kontrole gittik başka dr lara gittik ama tekrar operasyon görmesi gerekiyormuş :( resmen birleşme yerleri o kadar az ki açık yaralar var resmen :( operasyon icin en az 3 ay beklemek gerekiyormuş belki de doku nakli olmalıymış. Ne yapabilirim bu yaranın daha kolay iyileşmesi için :(