15 aylık kızım
Bay bay alkış gel yapıyor.
Söylediğim her şeyi anlıyor yapıyor. 2 3 kademeli komutlar dahil.
Baba, dede, meme, bebek, çiş, havhav, pisipisi, kuş, gel, bu, kalk, dayı, çay, ver diyor.
Sürekli kitaplara bakıyor en sevdiği şey diyebilirim. Dikkat geliştirme setlerinin 2 yaş olanını aldım acayip seviyor.
Bebeklerle oynuyor. Kartlara bakıyoruz, top oynuyoruz, ayağıyla vuruyor.
Bul tak kovası, koordinasyon oyuncağı var seviyor.
Ev işlerine yardımcı oluyor 🙈 teldeki bütün çamaşırları indiriyor mesela 😅
14 aylıkken tam dengeli yürümüştü.
Vücudunun bölümlerini bilir gösterir.
Şarkılarla birlikte mırıldanıyor.
Çocukları çok seviyor birlikte vakit geçirmekten çok hoşlanıyor.
Aklıma gelenler bunlar