Lütfen bilgisi olan bişey söylesin çok korktum 5 ay 20 günlük bebeğim az önce maması tam bitmişken biberon ağzındayken resmen içtiği tüm mamayı fışkırarak geri kustu napacağımı şaşırdım neden olur böyle birşey düşme falan olmadı herhangi bi darbe almadı doktora gitmem gerekir mi🥺