Tubamelekkk Ultrason da bebek sağlıklı görünüyor fakat 3 lü tarama testim yüksek çıkıyor doktorum nipt testini önerdi biraz pahalı ama en etkili sonuç veren testmiş aranızda yaptıran sonuç alan var mı ?
Eciss Tubamelekkk ben yaptırmıştım hamileyken o da yüzse 99 doğru en etkilisi amniyosentez ama onda da risk var o yüzden nifty yapıyorlar genelde ikili taramanız nasıldı
LaraCroft Tubamelekkk hiçbir risk görmedi ama yinede doktorumund önerisiyle biz keisn olarak emin olmak için fetal DNA yaptırdık
Tubamelekkk Eciss ben ikili hiç yaptırmadm direk 3lü yaptırdım riskli çıktı doktor aminiyosentezi önermiyor nipt kesin sonuç dedi sizin sonuç kaç ğünde nasıl çıkmıştı ?
Eciss Tubamelekkk benim ikili testin sonra yaptılar hiç üçlü ve 4 lü yaptırmadım 20 günde sonuç geldi ultrasonda ense kalınlığı ve burun kemiği normaldi ikili de oran yüksek çıktığı için yaptırdık sonuçlar iyi geldi bebeğim 7 aylık bir sıkıntı yok 3 bin küsüre yaptırmıştık testi
Tubamelekkk Eciss maşallah canm benm bebek ultrason da doktor sağlıklı herhangi bşr sorun yok ama test riskli çıkmış dedi burda annenin yaşı kilosu felan da bakılıyormuş benm herşey normal ama test bozuk çıkınca doktor nipt önerdi bakalım sonuçlar nasıl gelecek
Eciss Tubamelekkk benimde öyleydi hatta doktorumun eşinde sonuçların daha yüksek olduğunu ama sağlıklı evlatlarının olduğunu söyledi kendi eşine amniyosentez yapmış bize yapalım demedi ama biz yaptırmak istedik sizinde hayırlı sonuçlarınız olsun 🙏
Eciss Tubamelekkk bana nifty yapıldı doktorum kendi eşine zamanında amniyosentez yapmış her doktor yapmak istemiyormuş zaten kendi çocukları çok büyük herhangi bir sıkıntı yok