Eşimde sedef hastalığı var kızlar onlarca doktora gitti çeşit çeşit ilaçlar kullandı ama asla geçmiyor. İşi tamamen eliyle yaptığı bir iş ama şuan yaraları o kadar fazla ki kaşık bile zor tutuyor. Sizde ya da çevrenizde yaşayan varsa ilaç harici neler yaptınız da daha rahat ettiniz? Yardımcı olabilecek olan varsa lütfen benimle de paylaşır mısınız?