asude456 Geçmiş olsun canım bizde covid geçiridik 3 hafta önce.Bebeğim şuan 8.5 aylık ama covid sonrası da birkaç gün iştahsızlığı oldu.Hemogram ve vitamin değerlerine bakılması için kan verdik.Covidten dolayı değerleri düşmüş iştahsızlık ve halsizlik yapmıştı.Doktor normal olduğunu toparlayacağnı söylemişti tabi biz ek gıda da alıyoruz çabuk toparladı.Yani bizler bile hastalık sonrası zor toparlıyoruz 🙏Ama daha çok minik annesi bi kontrole götür bence🙏