3buçuk aylık kız bebeğimi kontrole götürdüm bugün. 10 gunde bi kaka yaptigini ve çişinin azaldigini soyledim. ultrasonda 19mm genişleme görüldü tek böbrekte. burda okuduklarim hep erkek bebek ve genelde hamilelikte farkedilmis. detayli ultrason celtirdik her ay takibe de gittim oyle bi sey yoktu. basina gelen var mi. kan ve idrar alindi cuma gunu cikacak. endiseliyim