Didem4957 Benim eşim hergün yapıyor canım.Kendi çalıştığı fabrikadan çıkınca ek işe gidiyor.Restoranda çalışıyor.Daha önceki mesleği Barista zaten sektörde uzun süre profesyonel olarak çalıştı eğitim falan veriyordu bu yüzden kendi yapabilceği daha önceki mesleğine yatkın iş buldu.Aslında garson olarak girdi ama yapmadığı iş yok orda 😅Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏