12 günlük bir bebeğim var doktor 30 cc yeter diyor ama bnce yetmiyor süt ve mama. Bende yavaştan arttırmaya başladım 50 cc filan veriyorum hepsini içiyo ve aradan biraz zaman geçio gene acıkıyo. Normal mi. Çok mu veriyorum anlamadım da ama hep aç istiyo yani. Bide ne zamana kadar 2-3 saatte bir uyandırıp süt filan verecez.