Hem_dem Oğlum yaşına 1 hafta önce girdi 9. ayda alt iki diş çıktı hala 2 dişi var şu anda bir diş belirtisi de yok yaşıtlarına baktığımda en az 8-9 diş var aile hekimimize sorduğumda normal dedi ama bir de çocuk doktoruna göstermeliyim sizce
Nilsu20 Hem_dem diş hekimlerine sordum en az 5 dra sordum normal dediler. Bizimki normalse siz çok tuhaf değilsiniz 🥰😂
moommm Hem_dem bnm on aylık kızımn birinde hala diş yok diğerinde iki tane var cıkacak gibide gözkmüyr😂😂😂
Alabilgic3434 Hem_dem canım bence normaldir benim oğlum alt iki dişini 6 aylıkken patlatmıştı 10 aya kadar hiç dişi çıkmadı 10 ve 11 ay arası patladı çoğu şimdi 14 aylık yavaş yavaş çıkıyor ama ilk çıkarttıktan 4 aya kadar çıkarmamıştı
Nilsu20 Benim kızım 25 aylık ağzında hala 5 dişi var. Bence rahat olun. Beterm beteri de var. İlk dişini 4 tane birden 15 aylıkken çıkardı sonra da 2 yaşında tam 5.yi. 🤣