Arkadaşlar iyi akşamlar kızım 3 aylık gündüz uykusunda yuz üstü yatıyorum 2 saat ve çok güzel bi şekilde
uyuyor sırt üstü yatırdığım zaman yarım saati bile bulmadan uyanıyor. Çevremdeki bazi kisiler zararlı olacağını söylediler bilgisi olan var mı gerçekten zararlı mıdır acaba