Tugba87 Janss bize de bakabilir misin ya fenalardayım 😫 20 Kasımda doğması gerekiyordu 27 kasımda doğdu 41+0 da
Ladyofdark Janss ben de 9 dan beri uyutmaya çalışıyorum atak haftası ve hastalık 🤦🏼♀️ Mutlu rüyalar size 🌸
Janss Ladyofdark Ayakta sallama dönemimiz taze bitti de.. Ninnisiz uyumuyor şu an 🤦🏼♀️ Biraz da uzun sürüyor ama zamanla bunuda kesebileceğime inanıyorum 💪🏻😋
Sena52 Janss merhabalar size zahmet olmazsa bana da bakabilir misiniz çok merak ediyorum atak haftasında mı değil mi diye, arkadasa yolladığınız bilgiler gibi bana da yapabilir misiniz 😕🥰 beklenilen doğum 24 marttı
Caglasena Janss lütfen banada bakın atak bitti diyin lütfen 😀23 ocak kız doğması gereken tarih 3 şubat
Caglasena Janss yafff 3 gündür gece gündüz mafediyo beni vayyyy bana vahlar bana 7 gün sonra genemi 😀
Ladyofdark Janss Şu an bacaklarım felçli 2 saattir aralıklarla sallamaktayim 🤦🏼♀️ neyse ki bi yandan film kahve 🙊
Ozge_AyazEfee Janss sallamayı henüz bırakmamamızın en önemli sebebi bu sanırım 🙈😂 bizim de işimize geliyor 🙈 ama artık bırakmanın vakti geldi de geçiyor 🤦♀️