Hipp organic combiotik kullanıyorum kabızlık yapmıyor bebeğimde çok severek içiyor. Evet biraz erken acıkıyor ama bu tamamen içeriğiyle alakalı bence. Anne sütü içen bebek nasıl sık sık acıkıyorsa bunda da öyle zaten. Anne sütüne en yakın olan bu demişti doktorumuz . Kilo alımımızda gayet iyi .