Bilenler vardır belki 2. Bebise hamileyim haftaya salı 15+3 oluyoruz doktora gidicem geçen gittiğim de yanılma olmasın 20 gün sonra gel demişti biraz heyecanlıyım bir kızım var 33 aylık 😂(ay yazdım diye linc yemem insallah) 😂 bakalım bu ne olucak gönlümden kız geçiyor ama sağlıklı olsun gerisi mühim değil https://imgyukle.com/i/ESSghS
https://imgyukle.com/i/ESScrG suraya da resim bırakayım da belki tahmin eden olur 😂😍