2 yaştan selamlar :) uyku neydi ? Nasıl olurdu unutmama az kaldı . Hala gece 3-5 kere uyanır . Bu halime şükür eder oldum . 6 ay öncesine kadar Saat başı uyanırdı . Henüz çok başındasınız , bir süre sonra alışmaya düzeni oturtmaya başlarsınız. Rabbim evladı verirken gücünüde veriyor . Dağına göre kar misali 🤗