Merhabalar anneler.. oğlum 26 aylık bir kaç zamandır dikkatimi çeken bişey hakkında fikir almak için açtım postu. Oğlum sabah kahvaltıda çay şekeri görünce saldırıp kaşıklıyo, sürekli çöplü şeker istiyor. Uyanır uyanmaz şeker dedi şeker kasesini alıp oturduğu yerde yemeye başladı. Hastaneye götürmeyi düşünüyorum çünkü aşırı iştahsız bir çocuk. Süt içip geziyor asla yemek yemez. Aşırı da hareketli kafama takıldı acaba eksik vitaminden dolayı şeker istiyor olabilir mi 🥲 evham mi yaptım bilemedim ama fikirlerinize açığım 🤗