Kuzeyinko ben aşı yaptıramadan rota virüs çıktı bebişimde. Devlet hastanesine gidecektik ama çocuğum elime neredeyse baygınlaşınca Özele gittik ve rota virüs tesbit ettiler. Doktor hatta iyi ki buraya geldiniz devlette bu testleri kolay kolay yapmıyorlar, anca çok acil olursa yapıyorlar dedi . Çok kötü bir süreçten geçtik. Durmadan serum aldı bebişim