Derya2118 Kızlar sleepy bio natural ıslak mendil kullanıyorum pahalı geliyor artik bana baby turco hem uygun hem güzel deniyor nasıl doğru mu
guldennnn Derya2118 evet ben 24 paket bitirdim şimdi zeytinyağlı baby turco aldım bakalım o nasıl😂 gayet güzel memnun kaldım ben 24 paketi 4 ay gitti
Mys01-01 Derya2118 ben begendım cnm molfix izotonık kullanıyordum asırı pahalandı denemek için aldım 1 TL geldı 2. Ürün Hepsiburada da cok memnun kaldım
MinelAskEla Derya2118 4 aylık olduk ve kullanmaya devam arada farklı markalar kullandım ama baby turco en iyisi oldu güzel yani
Motattisemuittur guldennnn ahahah bende öyle yapmıştım bol diye dk başı elim ıslak mendile gidiyordu 😂😂
neslicanben guldennnn ahahahahha bende öyleyim 3lü paketlerden 10tane almış eşim acımadan kullanıyom ealla 😂
Derya2118 MinelAskEla yani şimdi sleepy bio natural kullanıyorum aceba ona geçsem pişman olursunuz diye düşünüyorum