Tugba06 Evet geldik yine bir aksam uyku vaktine 😅kimler bebişini uyutuyor su anda kendini belli etsin 😊
Metesmom Tugba06 Oğlum 22 aylık doğduğundan beri hiç bu saatlerde uyumuyor. En erken 22.30’da, genelde 23.00’dan sonra 12’ye doğru uyuyor
Tugba06 Metesmom hadi yaa Allah kolaylık versin canım.. Baya gec yatıyor.. Ben de duzen oluşturdum bakalım inşallah bozulmaz zaman gectikçe 🙏
Tugba06 ysmn234 hadi yaa Allah yardımcınız olsun biz de atak dönemindeyiz 12.hafta.. Dün gece rutininin dısında bir gece gecirdi benim için zor oldu. Umarım bugun uyur deliksiz 🤲