Meyroooo Bebegime naptıysam mama içeremiyorum ek gıda yediremiyorum 9 saat aç kaldığı bile oluyo biraz çekip bırakıyo doktora götürüyorum normal diyo hiç uyumuyo sürekli sallanmak istiyo mızmızlanıyo varmı tavsiyesi olan