shawty Merve9812 Birikim olarak kenarda tutuyorum altınlarını ileride ihtiyaç olursa harcarım olmazsa kalır köşede 🙂
MinnakPanda Altın falan takılmadi maalesef. 50 TL parası olsu yavrumun. Başkada yok. Oda duruyor bı köşede
unkurabiyesii Merve9812 bütün altınları birleştirip bir bileklik alacağım kendim kullanıp ilerde ona vereceğim 😊
YeniAnneIstanbul Merve9812 1 tane ceyrek geldi onuda oyle biraktim😂 cocukparasi ve altinlar hepsi onun icin zaten
Eren2910 Merve9812 altınları duruyor paralarıda altın yaptırdım zaten çok yok 5 çeyrek 1 tane gramı var
Tucix Merve9812 altınları duruyor ilerde lazım olursa diye, paraları yedik, hatta dedim keşke o paraları da altın yapsaymışım
Zhnce Merve9812 çeyrek gram yarım olarak takı takıldı o dönem 5 bin ediyordu tabi Simdi 19 bin civarı yapıyor esime vermiştim lazımdı diye sagolsun 3 sene de anca ödedi oğluna olan borcunu 😁
AYsezumramommm Merve9812 biriktirdim bilezik yaptım ben kullanıyorum .ilerde ona kalacak en eşim ne ben dokunmuyoruz ona