Badekusum1 gazdan da olbilir benim bebeğim gazı varken emmek istemiyor, kaldırıp sırtını sıvazlıyorum gazı çıkınca devam ediyor emmeye, dönem dönem çok emiyor dönem dönem emmek istemiyor, dediğim gibi çiş sayısına bakil anlayabilirsiniz diyip doymadigini, sütünüz varsa boşuna mama vermeyin bebeğinize bence, sağıp vermeyi deneyin bir kaç kez, bebekler bazen süt hızlı aksın isterler sabırsızlanırlar yavaş aktığı zaman da emmek istemeyip aglayabilirler, benim bebeğim öyle yapıyor bazen