YeniAnneIstanbul Aliarel biz 5 gun kullandik sonra cikardik zaten bebegim sevmiyordu ve 11.gunde evimize gelen hemsirede iyi yaptigimizi soyledi hala taksaydik zaten simdi cikartin diyecektim dedi
1Beybiletto Aliarel eldiven birsuru almıştım 2 3 kere anca takmisimdir sürekli çıkıp duruyor corap geçirdim ellere 1 ay kadar taktım
deniz-95 2 aya kadar kullandım. Sonrasında çıkardım. Ama eviniz sıcaksa şimdi de çıkarabilirsiniz. 2. aydan sonra ellerini keşfetmeye başlıyorlarmış eldiven önerilmiyor😊
MinnakPanda Ben çorap kullandim. Eldivenleri sagliklica kullanabilen varmı bilmiyorum. Durmuyo ki elinde sürekli çıkıp duruyo. 2 ay olduk çıkardık bizde
Bebegimm1 Aliarel eldiven takmak onerilmiyor pek motor becerilerini gec yapabilir kendini kesfetmesine engel olabilir ben 2hafta taktim sonra takmadm sizde cikarin dedigim gibi uzun sure kullanmak onerilmiyor
kuzey-21 Aliarel eldiveni çok uzun kullanmayın ara ara açık tutun mutlaka. Ben 2 ay kullandım ama genelde yatarken falan taktım gibi birşey. Bi arkadaşım çocuk 4 aylık olana kadar kullandı çocuk elleriyle birşey tutamıyordu. Herşeyin fazlası zarar
Prens_annesi_Aysel Aliarel ben hiç takmadim valla ne gerek var hava soğuksa takilir ama soğuk değilse gereksiz bence
Prensesimmmm1 Prens_annesi_Aysel bende hiç takmayacaktm yüzünü cizince dayanadm ara ara taktım kızım 40i çıkmadan parmak emmeye basladu 20 günlük falandi hatta.