Busevedat2501 Kızlar testim pozitif çıktı ve oglum da ateşli neler yaptınız neler yapmalıyım oglum 1 yaşında ve sürekli aglıyor
ariamom Busevedat2501 bizde aynı durumdayız. Kızıma doktorunun ısrarıyla yüksek ateş ve burun akıntısı şikayetleriyle gittiğimiz hastanede test yaptırdık şimdi baktım pozitif . Neler yaptınız bende burda durayım 🙏🏼
Filtrekahvelianne2 Busevedat2501 geçmiş olsun canim bizde 2 aylikken gecirdik calpolaa atlattik hic korkma doktorumuz demisti cocuklar ve bebekler cok kolay atlatiyor ates normal hic korkma
Mfboz Busevedat2501 geçmiş olsun öncelikle tarnaha çorbası sarımsaklı yoğurt tavuk çorbası ve vitamin kullanın mutlaka bende 2 kere kovit geçirdim bunlar ile kendime geldim hep birde zencefilli kestane balı