Merve9812 Bebeğim 1 buçuk aylık gazdan dolayı gündüz hiç uyumuyor . Kolumda uyuya kalıyor yerine koyduğum gibi uyanıyor. Çok kötü durumdayım ya nasıl gecicek bu durum 🥲
Bluebirdmoms28 Merve9812 zamanla düzelicek şuan çok küçük o yüzden belki sizle uyuyor ama yatarak emzirmek için çok küçük sakın denemeyin,
Minigi-43 Merve9812 daha yolun başındasınız cok kucuk kucaginiza kokunuza ihtiyaci var ben 3 aylik olana kadar omzumda uyuttum yatirinca uyanirdi saatlerce lavaboya gitmeden yemek yemeden pozisyon degistirmeden gecirdigimi bilirim sirf uyanmasin diye ama gececek Allah’in izniyle biraz sabır
Tosbik_berram Merve9812 kokunuza alışmış annesi ondadandır, bugün giyindiginiz kazak yada tişörtü yanına koyun kokunuz ona sindiği için belki uyanmaz benim kızım öyleydi eşarbımı koyardım yanına, sizde isterseniz bir deneyin 🌸