Kizlar annemlere geldik..annemlerde yegenlerim yengem vs var altli üstlü oturuyorlar kalabalık oluypruz bebegim 4 aylik. Bana ayda yılda bir kere düşüyor 😁😁 yatırmadan Yatırmaya gibi sorum şu bebegim bende gözünü ayirmazdi kollarımı açıp gel yapınca cirpinirdi.. başkasına gittiği zaman ağlardı vs bunların hiçbiri kalmadi.. nedeni ne olabilir psikoloji açısından 3 kişilik ailemden 8 9 kişi olduk acaba bi bocalama mi yaşıyor