Kızlar psikolojim aşırı bozuldu. Oğlum tekerlek çeviriyor ve dönen şeylere ilgiliydi. O dönem sürekli inceledim kafayı yedim resmen. Doktora götürdüm hiçbi şeyi yok dedi. Ama bu korku içime öyle bi yer etti ki hala tekerlek çevirince kalbim deli gibi atıyo. Evde yalnız kalmak istemiyorum çünkü inceleyip korkuyorum. Yani teker çevirme dışında hiçbi şüphem yok. Konuşuyor göz teması çok iyi adına bakıyo. Zaten diyorum ya çocuk psikiyatri de gördü ama aşamadım hala bunu. Düşündükçe bi şeyler buluyorum parmak ucunda yürüyor bazen ama her zaman değil, heyecanlanınca korkunca kelimeleri tekrar ediyo gibi. Psikologla görüşücem bu gidişle. İçimi dökmek istedim.