G_S_Tansu00 8 aylık olmak üzereyiz ve hala geçemedik ek gıdaya ya tükürüyo yada kusuyor sadece anne sütü ile besleniyor su bile içmez
Tuba G_S_Tansu00 değişik değişik şeyler dene. bizde cumartesi günü başladık oğlum ilk 2 gün istemedi sonra hazır kaşık maması aldım sade havuçlu olanından (doktorum Hipp markasını önerdi) ve onu yemeye başladı.
Mercem Verirken dikkatini başka şeye çek benim kızımda zor alıyor kaşık verirken yukarıdan babası çongarak sallayıp dans ediyo müzikle galeyana gelip yutuyor bir süre böyle devam :)
Tuba Mercem ama öyle alistirmamak lazim.. ben yemegini yedirirken konusmuyorum bile kendini yemege odaklasin diye
Dadasefe Bende hazır hero baby kavanoz mamaları ile başladım dudaklarını kilitliyor sürekli çorbalar yapıyorum çeşit çeşit çöp birtek elimle muz yediriyorum onuda kaşıkla asla yemiyor kaşıkla kesip ufak ufak ağzına atıyorum
Mercem Tuba başka türkü yemiyor alışana kadar mecburum yememesinden iyi zaten şuan geçiş dönemindeyiz mama sandalyesine geçince düzeni oturur