Winner bizim başımıza gelmişti bizde herhangi bir şikayet kalmamıştı hastaneye gidip kan tahlili ve röntgen çektirdi temiz çıktı eşimin muayene olduğu doktor kimi hasta virüsü geç atıyor bedeninden yada yalancı pozitif vakası var o olabilir demiş ama karantina sonrası 2.kez pozitif çıkmış olması bulaş riski yokmuş bulaştırmıyormuş ama dışarıdan tekrar bulaşabilirmiş demiş eşime doktor geçmiş olsun