Kızım 4.5 aylık kaka testi vermiştik laktoz intoleransı çıktı. Bebeğin de bu durum olanlar neler yapıyor. Doktorum kızım için relactaz damla kullanılacak dedi. Benim içinde laktozsuz urunler dedi. Yani sut olabilir ama laktozsuz mu olacak aynı durum olanlar ne yiyip içiyor yardımcı olur musunuz