Unicorn26 Merhaba kızlar 7 buçuk aylık bebeğim var 1 aydır ne mama içiyor ne de ek gida yiyor doktora da götürdüm hiçbir sorunu da yok yani ne yapsam duzeliriz çok yormaya başladı bu durum beni
Nursena0606 Unicorn26 bugün sosyal medyada doktor bir hanım bebeğiniz iştahsızsa mutlaka doktora gidin. Kan değerlerine bakıtın diyordu. Demir ve b12 eksikliği olabilir. Birde demir damlası kullanıyor musunuz?
Unicorn26 Nursena0606 pardon ben yanlış anlamışım evet acd vitamini kullanıyorum şuan 1 ay önce de kan tahlili yaptırmıştık rutin kontrol içn bütün değerleri güzel çıktı biberon zaten almıyor ek gıdayı da zorla yiyor resmen ağzını kitliyor ağlıyor çok zor durumdayım
Nursena0606 Unicorn26 hmm. Belki de kendine bırakmalısınız biraz oyun oynamalı. Yemeğiyle oynarsa belki normal olur. Kaşık çatal vs kullanmadan elinle de yedirmeyi deneyebilirsin.