Ara ara bana birşey oluyor çok mutsuz oluyorum. Halsizlikten kolumu kaldıramıyorum, hicbirsey beni heyecanlandırmiyor ve mutlu etmiyor.. Bebeğimle ilgilenmek bile istemiyorum, eşimle konuşmak istemiyorum.. Yemekten kesildim sürekli midem bulanıyor yemek yemek istemiyorum. Tam enerjim yerine gelecek kendi kendimin modunu düşürüyorum, kötü şeyler düşünüyorum. Daha kötüsü bunun hiç geçmeyeceğini hiç eski hayatıma donemeyecegimi düşünmeye başlıyorum. Tüm bunlar anksiyete mi oluyor? Bununla nasıl başa çıkıyorsunuz bunları yaşayanlar ve kaç gün sürüyor bu durum ❓❓