Dün ishaldi 6 aylık kızım. Bugün bezinde bi kaç pembemsilik gördüm. Sanırım su kaybından oldu. Ciddi bi durum mu. Sık sık emzirmeye çalışıyorum ama aç değilse emmiyo. Başka yapmam gereken bişe varmı. Doktora mesaj attım sadece önemli bişe değil dedi. Şöyle yap böyle yap demedi. Başına gelen varmı