Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük
3 aylıkken bebeğime besin alerjisi teşhisi konuldu ve bana diyet önerildi (süt ürünleri, et, yumurta) diyet yaptığımızdan beri bebeğimin gelişimi çok azaldı (her ay bir kilo alırken diyetten sonra 1,5 ayda 700 gr almış)
sütümün kalitesini nasıl arttırabilirim (günde iki defa alerjik mamada veriyorum)