minnakbaby bsr1 ben ilk 3 ay kullandim faydasini gormustum. 1 cay kasigi veriyordum galiba ya miktarini tam hatirlayamadim
BEYZANUR2020 bsr1 dediğiniz otun adı peryavşan galiba siz için ama sakın çocuğa direk vermeyin böbreklerine zarar veriyor çünkü bu ot bizim köyde yetişir çok yaygın birinin karnı agrisa hemen onu verirler ama sakın bebeğe verme kendin iç sütünden bile fayda eder
bsr1 Yeniaanne bende tüketmeyi düşünüyorum fakat aldığım baharatçı çok övdü bebeğede ver farkı göreceksin dedi
bsr1 Storymoon gaz damlalarımız var ama ağlamalarımız devam ediyor aguline ve sab simplex kullanıyorum
Yeniaanne bsr1 kardeşimin oğlu kolikti kullandı o da bir iki çay kaşığı ver faydası olur ama tadı acı gerçektende