Benim bebegim şuan covid. İkmiiz birlikte aynı gün hastalık belirtimiz başladı. Biz de 5 aylık olmak üzereyiz. Fitil,calpol, antibiyotik hixbişey fayda etmedi ilk gittiğimiz hastanede. Evde de ateşi hiç düşüremedik asla düşmedi. Ve ishali başladı akşama da kusmaya başlayınca 38.5den ateş inmedi hiç. Bi ara 39.5i gördük. Çapaya götürdük ve direk yatırdılar serum tedavisi başladı. 1 gece kaldık. Ertesi gün kendine geldi yavaş yavaş. Covid testi de pozitif çıktı. Bol bol sürekli emzirmemi söylediler. Emzirmeyi bırakmayın kesinlikle