Derinkusum Kızlar 7 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum son iki adetim hep kahverengi ve az geliyor hap zaten adeti azaltıyor ama kahverengi neden olur hep acaba bişeyden mi kaynaklı yoksa normal mi başına gelen var mı ?