momma theAna aynen bizimde 2,5 ay civarı sürdü ama hala gazı var biraz huzursuzlugu devam ediyor😔 sizde huzursuzluk kaldı mı ?
theAna momma 15 aylık olduk bir sıkıntı kalmadı şuan diş sıkıntısı var bizde 😑 gaz için kimyon çayı çok etkili olmuştu bizde.
DerinTuana Ana kucagı değil ama teflü ystagı tıtresimliydi cokta kullanıyordum.Gazın rahatlarıyordu.Zaten antı kolık olarak gecıyordu