Fatosahinibrahim27 Mrb Aranızda bu mamayi kullanan varmi kullanıp bebegi kilo alan oldumu acaba https://resimyukle.io/r/9nJDDRQBks https://resimyukle.io/d/I7zUwXHs2Cr2mK6orK5qz4UqWtzmJeMaomtgD88Ak8ZNyElAruvI1ihqSV1Deqhm
Busra_33 Fatosahinibrahim27 Bizde almıştık içmedi kokusu da normal mamanın kokusu ve tadı gibi değil . Attık.
Sevgiela Fatosahinibrahim27 ben bu mamayı ilk 4 ay kullandım diğer mamalara göre fiyatı yüksek olduğundan bıraktım ben memnundum bebeğimde severek içiyordu
Ysmncnr Fatosahinibrahim27 ilk dört ay bu mamayı kullandık gaz ve kabız yapmadığı için. kilo alımıda çok iyiydi bebeğimin severek içiyordu
NurCum Çok gaz ve kabız yapan bir mama çok iyi geldi diyemem bizede dr önermişti lakin biz evolvia nın özel serisini almıştık
Fatosahinibrahim27 Busra_33 yaa bende atarım heralde ya 150 tl çöp oldu ,acı tadı var uyku aralarında denerim ,kilo yaparmı bilsem ki
Sevgiela Fatosahinibrahim27 biz ilk aylar 1 1 buçuk kilo arası alıyorduk mama meme şeklinde ilerledik
Ysmncnr Fatosahinibrahim27 ayda 1 1,5 kg alıyordu kilomuz hep üst sınırda gidiyordu hem o yüzden hemde çok daha pahalı olduğu için düz aptamile geçtik
Fatosahinibrahim27 Sevgiela inslah bizede aldırır günde kackez kaç ml içiyordu cnm benimki 2 kez 30,40 ml anca ,memede emiyor