Sabretmek öyle zor ki. İkinci bebeğim kalp hastası olarak doğdu. Kucağıma bile alamada yoğun bakıma gitti. Ve 42 gündür de orada. Şükrediyorum rabbime bana ikinci defa anne olmayı nasip ettiği için. Bizim de imtihanımız buymuş. Ama öyle zor ki bir anne için. Ameliyatı şuan kaldıramayacağı için, 5-6 aylık olması beklenecek. Solunum cihazında olduğu için de hastanede kalması gerekiyor o süreye kadar. En azından benden uzak ama nefes alıyor. Oğlumun adı alptuğ. Bir ayetel kürsi okur musunuz rica etsem 🙏🏽