Merhaba arkadaşlar 2 ay 11 günlük kızım var bazen 2 saatte bir emiyor bazen saat başı bazen de 3 saat durabiliyor. Bu aralar gazı var ve 10 dakıka anca emebiliyor bazen 7 dakika falan oluyor ben de endişeleniyorum doymaz kilo alamaz diye.az mı emzirmeliyim yoksa her istediğinde vermeli miyim?kafam çok karışık gazdan dolayı uykuları da bölünüyor var mı aynı durumda olan? Sizler neler yapıyorsunuz