Selamun Aleyküm canlar ,uzun zamandır yoktum umarım gören olur .
Arama kısmından da arattım bir sürü şeyde okudum ama inanın kafam iyice karıştı .
malesef bizde yakalandık bu salgına ve başındayız.
bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama işin içinden çıkamıyorum 1 aylık bir tedavi süreci başladı.
önce sağlkk ocagına ardından dermotologa gittik
.
Fazla uzatmadan yasayan arkadaslar neler yaptınız özellikle ev temizliği ve süreç hakkında bilgi verirmisiniz🥲