ZehraTurkoglu bebegim 4 aylikti ise basladim. Önce bakicimiz vardi, simdi ise teyzem, komsu ve ben olarak bakiyoruz. Düzen kalmadi.. cocugum oradan oraya savruluyor, cok üzülüyorum.. ama mecbur calismam lazim ev kira borc var vs.. corbasini ve ara ögünü hazirliyorum, bakacak kisiye veriyorum.. zor oluyor :(