Ecrin46 1.5 aylık kızım idrar yolu enfeksiyonu oluyor sürekli en son verdiğimiz idrar kültüründe kaka bulaşmış diyip tekrar istediler idrarı torbayla alıyoruz o yüzden mi yanlış oluyor acaba sondayla aldıran varmı