İyi günler arkadaşlar🌸 kızım 3 aylık ve biberon kullanmak istemiyor memeye aşırı bağlı ve dondurucudaki sütlerimi kızıma içiremiyorum. Ziyan olacağını düşünmek beni üzüyor ve eğer ihtiyacı olan bir anne varsa İstanbul’da yaşıyorum bağışlayabilirim. İhtiyacı olan bir bebeğin alması beni çok mutlu eder.