Anneler bebeğim bugün 3 ay 2 günlük ama büyük bi sorun başladı 2 3 gündür uyanık olduğu süre boyunca sürekli ağlıyor susturamıyorum ne yapsam olmuyor daha önce böyle değildi Dr bişeyi yok dedi ama önceden benle konuşmak isteyen gülücük atan bebek gitti abartmıyorum sürekli ağlayan bir bebek geldi ne yapabilirim nolur fikir verin😪