Kendi motorunu alıp ehliyet almayı düşünüyor esim. Kuryelik yapmak için şart galiba ehliyet. Firmanın verdiği motorla mi daha iyi olur kendisi mi almalı bi farkı var mı? Kazanç açısından nasıl
Bir firma haftalık 35 saat çalışma günlük 250 350 arası demis. Km ve sipariş başına da 1 tl
Ama part time bu iş
Yani ben pek anlayamadim bu iş mantikli mi
Esim işinden ayrılıyor başka bir yere girecekti kuryelik mantıklı geldi oyuzden bi sorayım bilgi alayım dedim