Merhaba hanımlar 12 buçuk aylık kızım var hala hiç dişimiz yok çıkmadı diş yerleri yaklaşık 2 3 aydır kabarık ama herhangi bir şey yok Dra sordum 15 aya kadar normal demişti gelişimi de gayet iyi aranızda bu durumu yaşayan var mı sizlerin ne zaman çıktı?