Bbek kıyafetlerınde bazı lekeler çıkmıyor heşekı beyazlarda . Ne kullanıyorsunuz acaba? Toz sabun kullanıyorum ben. Ayrı yıkıyorum zaten boyle lekelerı gorunce sinirlerim bozuluyor sankı yıkanmamıs gıbı oluyot . Kusmuk olsun kaka olsun o bembeyazlıhı alamıyorum. Önercegınız bişi varmı acaba sevgılı anneler