babyboydoruk Kızlar herkes bildiği tarifleri yazsın hepimize fikir olsun ve tarifleri yazarken yanına kaç ayından itibaren yenildiğini de yazsın 😊
Pamugumoglummm babyboydoruk ay cok iyi bi post olmus canim ya bende yeni yeni gectim mrk ediyorum ne yapsam nasil yapsam saglklisi iyisi nasl olur diye,gerci bugun bu cocuk ac kitabini siparos verdim 2 gune gelir ordanda destek alicam acemiligi atana kadar en azndan 😊
KaSeAy babyboydoruk Bu postlar sabitlenmeli ki her zaman aynı başlık açılmasın. Ama nereli oldugumuz ve mesleklerimz daha uygun herhalde bu foruma ki onlar sabitleniyor. !
Zemzemss babyboydoruk ben kitabını set halinde spariş verdim canm indirim de kapıda ödeme 85 tl ye aldım
babyboydoruk Pamugumoglummm biz 8 aylık olduk ama gerçekten artık ne yapıcağımı şaşırdım 😏 kitabınız geldikten sonra yazarsanız sevinirim 😊 önere biliceğiniz bi kitab ise bizde sipariş verelim 🙈
Pamugumoglummm KaSeAy aynen dedigin gibi canim,bu tarz postlar daha one cekilmeli ki direk bulabilelim ama giriyoruz karsimiza direk nerelisin meslegin ne tarznda postlar cikiyor cok onemli konular sanki 🤦🏻♀️
Asyazeynep Instagram'da ve YouTube da iki anne bir mutfak sayfası var ek gıda konusunda ordanda yardım alabiliriz bizde yeni yeni ek gıdaya gecicez orayi da takip ediyorum tavsiye ederim
babyboydoruk Asyazeynep izledim onlarıda ama benim pek hoşuma gitmedi yani tarifleri güzel ama anlatış şekli hoşuma gitmedi 🙈
Pamugumoglummm babyboydoruk tamam canim yazarim mutlaka herkes onerdi diye aldim bende,ins memnun kalirim bakalim. Bzde 5 ay 24 gunluk olduk bugun
cagangiller_ Az bulgur az pirinç biraz havuç biraz patates biraz kabak pişirip veriyorum yanında yoğurtla
Pamugumoglummm babyboydoruk evet canim geldi cok guzel bir kitap almani tavsiye ederim faydali guzel tarifler var hemde kolay cabucak olan tarifler